Femeia, cu sau fara rochie

Tema de la Carmencita Boutique este oarecum feminina pentruca in primul rand se adreseaza femeilor si vestimentatie purtate de catre acestea.Eu ca barbat ce as putea spune despre tinuta femeilor decat ca este mult mai bine ca femeile sa aiba o tinuta cat mai scurta sau cat mai mult lipsa dar cum aceasta nu se poate decat in anumite situatii o sa incerc totusi sa imi dau cu parerea despre tinuta femeilor.

In primul rand nu imi plac femeile care poarta pantaloni,oricat de bine le ar sta si oricat de bine ar fi pentru ele eu consider ca femeile isi pierd din feminitate,din candoarea si eleganta prin purtarea de pantaloni.Asta este parerea mea si poate unii sau unele nu sunt de acord cu ea dar ce sa fac daca mie asa imi place.

O femeie imbracata intro rochita sau o fustita nici prea lunga dar nici prea scurta fiindca daca este prea scurta nu mai este senzatia aceea de a se decoperii picorul sau putina pudicitate nu strica,dar cum astazi  rusinea nu prea mai exista asta are efect si asupra vestimentatiei atat la barbati cat si la femei.Ce rusine sa mai fie si cui in primul rand cand barbatii poarta cercei si parul lung precum femeile,sunt in trend cum se spune iar femeile se imbraca precum barbatii iar de cele mai multe ori chiar nu le sta bine.Acuma sa ne intelegem atunci cand la serviciu se impune o asfel de tinuta nu este nimic de comentat iar in rest ce sa mai zic fiecare cu alegerea sa.

Mereu rochia va fi in top atat vara cat si iarna si in toate anotimpurile iar daca si persoana care poarta rochia este draguta atunci de doua ori avem motiv sa admiram atat rochia cat si purtatoarea ei,asta din punctul de vedere al barbatului iar femeile doar vor barfi un bic cum ca nu iar sta bine,ca nu o prinde bine,ba ca nu este purtata cu ce trebuie,etc,etc.
Cam asta este pe scurt si in general  parerea mea despre vestimentatia femeilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe